MITSUBISHI 3000GT VR4

MITSUBISHI 3000GT VR4

  • Rocznik: 1991
  • Przebieg: 80 000 km
  • Pojemność: 2966 cm3 V6
  • Rodzaj paliwa: benzyna
  • Skrzynia biegów: manualna
  • Moc: 400 KM
Mitsubishi 3000GT VR4, w Japonii zwane jako GTO, to bez wątpienia jeden z najbardziej imponujących samochodów sportowych całej dekady lat 90. Napęd na cztery koła i trzylitrowa jednostka z dwiema turbosprężarkami już wyjściowo oferowała 286 KM, ale dla wielu użytkowników była dopiero punktem wyjścia. Tak też było w przypadku tego egzemplarza, którego przebudową zajął się według informacji podanej przez sprzedającego renomowany warsztat Koraszewski Auto Sport. Warsztat słynący z budowy słynnych B-grupowych Audi Quattro S1 i tu pokazał, jak należy budować maszynę zdolną do osiągania fantastycznych osiągów.
W ślad za zwiększeniem mocy silnika poszła również modyfikacja zawieszenia, a duże, 20-calowe felgi zastosowano są tu też nie od parady, skrywając znacznie większy i bardziej wydajny układ hamulcowy. Puryści oczywiście mogą narzekać na fakt, że w nadwoziu pierwszej serii zastosowano przód z serii trzeciej, ale tu nie o zgodność z fabryką chodziło, a o przydatną redukcję masy i uproszczenie tego, co nie jest przydatne do możliwie szybkiej jazdy.
W tym przypadku określenie „japońskie Ferrari” z pewnością nie będzie na wyrost.
Samochód garażowany, sporadycznie użytkowany, bezwypadkowy, bez korozji.
Przebudowany gruntownie w 2011 roku i od tamtej pory do dziś pokonał 10,000 km.
Silnik 4bolt z kutym wałem moc około 400 KM przy doładowaniu 1 bar (możliwość strojenia na 500 KM).

Turbosprężarki TD04H-16T
Lekkie koło pasowe
Body oryginalne nowe
Duża chłodnica oleju z przodu
Świece zapłonowe NGK V-power
Przewody zapłonowe MSD Superconductor
Poduszki silnika poliuretany
Olej Millers Nano CFS 10W60
Dolot HKS Twin Stack
Boost controler HKS EVC 6
SMIC
Blow off TIAL 50mm
Y-pipe aluminiowy
EGR block plate
EVAP off
FIAV off
Oil catch tank
Przewody dolotowe silikonowe
Usunięte podciśnienia
Hamulce Big Brake 370 mm Brembo 8 tłoków + tył 297 mm Stoptech + klocki Ferodo DS 2500
Przewody w oplocie stalowym
ABS usunięty
Koła 8,5″ x 20″
Zawieszenie gwintowane TEIN – wybalansowane – Koraszewski Auto Sport
Układ wydechowy nierdzewny
4WS usunięty
Redukcja masy 210 kg
Silnik obsługiwany przez komputer sportowy
Możliwość przystosowania do benzyny 100 oktanów
Światła dzienne ze zmiennym kierunkowskazem LED
Po wymianie rozrządu
Wózek silnika nowy oryginalny
Wózek tylny nowy oryginalny
Nowe przewody paliwowe
Centralny zamek zlikwidowany
Otwieranie wydechu z kluczyka

Serwis, opieka, wymiany – Lech Koraszewski.
Lakier zabezpieczony ceramiką.

SPRZEDANY

Adres

Novanta Classics
Asfaltowa 36A
62-006 Janikowo

Godziny otwarcia

Pon-Pt 9-17

(Prosimy o wcześniejsze umowienie wizyty telefonicznie lub mailowo)

Formularz kontaktowy